Regulamin gry "Żużlowy Manager"
1. Zasady ogólne. a) Uczestnictwo w grze jest darmowe b) Posiadanie dwóch kont jest karane usunięciem z forum (jeden gracz = jedna drużyna) c) Programy potrzebne do brania udziału w grze: - GaduGadu - Speedway Meeting ver. 5.2.1 (zalecane) d) Każde objawy wulgarnego zachowania beda karane zaleznie od wykroczenia. e) Dłuższą nieobecność zgłaszamy w temacie urlop podając powód nieobecności. f) Zachowuję sobie mozliwość usunięcia użytkownika z pozycji danego managera w wyjątkowych sytuacjach podając powód do wiadomości wszystkich użytkowników w dziale ogłoszenia. g) Każdy kto sie zapisał do gry jednoczesnie akceptuje regulamin.
2. Skład a) Każda drużyna musi składac się conajmniej z 12 zawodników. b) Od drugiego sezonu bedą obowiązywać następujące zasady: - maksymalnie 8 obcokrajowców (maksymalnie 5 seniorów) - minimalnie 3 Polaków seniorów - minimalnie 4 Polaków juniorów - maksymalna ilość obcokrajowców w meczu wynosic będzie 4 c) W pierwszym sezonie składy zespołów są domyślne i zaleznie od klubu różnią się poziomem trudności. d) Każdy manager zobowiązany jest podać awizowany skład na mecz. Skład ten zostanie użyty podczas nieobecności managera na meczu ligowym. Przed meczem możliwa jest nieograniczona ilość zmian w awizowanym składzie. e) Do meczów ligowych zgłaszamy zawodników według podanego schematu: (minimum 1 polak senior!) 1. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior 2. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior 3. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior 4. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior 5. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior 6. junior (Polak/Obcokrajowiec) 7. junior (Polak/obcokrajowiec) 8. senior do lat 23(Polak/Obcokrajowiec/junior obcokrajowiec)/junior (polak) [junior może zastępować także zawodników numer 6 i 7] f) zawody rozgrywamy skryptami umieszczonymi w dziale ogłoszenia. g) Podczas meczu, gdy: - nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”. - sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „zm Celmer => Holder” - sygnalizujemy zmianę taktyczną piszemy „zt”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „zt Celmer => Holder” - sygnalizujemy zmianę w ramach zastępstwa zawodnika piszemy „zz”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika, który wchodzi w jego miejsce np. „zz Celmer => Holder” h) Aby móc zrobić zmianę w ramach zastępstwa zawodnika menadżer drużyny musi przed meczem zgłosić kontuzjowanego zawodnika z 1, 2 lub 3 średnią biegową w drużynie jako zastępstwo zawodnika. i) Podczas meczu: - Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił. - Jeżeli sędzia źle wpisał zawodników, to bez względu na ilość przejechanych biegów mecz jest przerywany i rozpoczynany od nowa a o ewnetualnych konsekwencjach zadecyduje admin. j) rozgrywki indywidualne lub czwórmecze zostaną rozegrane na czacie managera o okreslonej godzinie kilka dni przed zawodami. Jesli w godzinei rozpoczecia nie ma nikogo chętnego do oglądania, sedzia rozegra zawody sam bez podawanai wyników na czacie. k) Za zwycięstwo zespół otrzymuje 2 pkt, za renis 1 pkt, za porażkę 0 pkt. l) Zwycięzca dwumeczu dodatkowo dostaje punkt bonusowy. m) W grze nie obowiązuje Złota rezerwa taktyczna czyli tzw. Joker. n) Kontuzja równa się pauzie w nastepnej kolejce
3. Transfery a) Transfery definitywne przeprowadzamy do rozpoczecia pierwszej kolejki ligowej. b) Podczas sezonu możliwe jest jedynie wyporzyczenie zawodnika który nie startował dotychczas w żdnym biegu ligowym. c) Przez cały sezon można zatrudnić zawodników bez klubu. d) Zatrudnianie zawodników bez klubu odbywa sięzgodnie z zasadami w dziale Transfery e) zespół z ujemnym kontem finansowym nie może przeprowadzać transferów.
4.Rozliczenia meczowe mecz u siebie: dochody: *pieniądze od TV i radia *bilety: -Eliga 15 zł za miejsce -I liga 12 zł za miejsce wydatki: *pensje za pkt (ilość punktów zdobytych przez drużynę razy 3 tys zł ( 2 tys zł I liga, 1,5 tys zł II liga)) mecz na wyjeździe: dochody: *pieniądze od TV i radia wydatki: *pensje za pkt (ilość punktów zdobytych przez drużynę razy 3 tys zł ( 2 tys zł I liga, 1,5 tys zł II liga)) 5. Naliczanie KSM a) Szkółka Pierwszy egzamin darmowy, nastepne według cennika: 16 lat = 150 tys zł 17 lat = 100 tys zł 18 lat = 50 tys zł 19 lat = 20 tys zł 20 wzwyż = 10 tyś zł Poprawka kosztuje połowe ceny! b) koniec kariery Koniec Kariery zawodnik ogłasza jesli ukończył28 lat i po spędzeniu roku na karencji żaden klub nei podpisał z nim kontraktu. Po ukończeniu 36 lat na koniec sezonu obniża się stopniowo KSM. 36 lat = -0,10 KSM 37 lat = -0,15 KSM 38 lat = -0,20 KSM 39 lat = -0,25 KSM 40 lat = -0,30 KSM 41 lat = -0,40 KSM 42 lata = -0,60 KSM 43 lata = -0,90 KSM 44 lata = -1,30 KSM 45 lat = -1,80 KSM 46 lat = -2,40 KSM więcej zawodnik i tak nie ujedzie c) Naliczanie KSM juniorom *Każdy junior ma naliczany KSM jak każdy inny zuzlowiec, następnie za przejechane biegi dostaje współczynnik KSM! 1-10 biegów +0,20 KSM 11-30 biegów +0,40 KSM 31-60 biegów +0,60 KSM 61< biegów +0,80 KSM Uwaga! Jeśli junior po naliczeniu KSM będzie miał niższą średnią niz przed rokiem KSM jego wynosić będzie tyle ile miał wyliczone w poprzednim sezonie. (żeby juniorzy nie cofal isię w rozwoju) to samo dotyczy zawodnikó niesklasyfikowanych! d) Naliczanie KSM niesklasyfikowanym zawodnikom. Wszyscy zawodnicy niesklasyfikowani wezmą udziałw turniejach decydujących o KSm na nastepny rok. Zawodnicy przystapią do zawodów z identycznym KSM równym 5,00. Wyniki tych turniejów zadecydują o KSMach zawodników nastepująco: 1 msc => 130% starego KSM 2-3 msc => 120% starego KSM 4-6 msc => 110% starego KSM 7-9 msc => 100% starego KSM 10-12 msc => 90% starego KSM 13-16 msc => 80% starego KSM Zawodnicy są przydzielani do turnejów według KSM! UWAGA! Wynagrodzenia za turnieje i za premei za koniec sezonu dodam pozniej!!
|